برای درمان سردمزاجی شدید همسر باید چکار کرد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای درمان سردمزاجی شدید در رابطه زناشویی چکار باید کرد؟ سوالی که در نظرات و کامنت ها بسیار از ما می پرسید و در این مقاله می خواهیم کمی از تجربیات کسانی که پکیج درمان سردمزاجی زن و شوهر را تهیه کرده اند را برایتان به اشتراک بگذاریم.

سردی مزاج شدید همسر را چکار باید کرد؟ روش های رفع و درمان این مشکل در زندگی زناشویی

ببینید! درمان سردی مزاج همسر در رابطه زناشویی چندین و چند روش دارد و اگر قرار است به صورت کلی رفع شود باید ریشه یابی شود. بسیاری از دلایل مربوط به وراثت می باشد اما توجه به تغذیه (مقاله درمان سردمزاجی با غذا را بخوانید) و روش های پزشکی-درمانی می توان مشکل را تا حد زیادی رفع کرد.

به پیشنهاد من قدم اول این است که ریشه یابی کنید. ایا این مشکل از گذشته وجود داشته؟ چه دلیلی باعث شده است که این اتفاق بیفتد؟ مربوط به روانشناسی نمی باشد؟ مشکل ذهنی و روحی باعث دامن زدن به این اتفاق نمی شود؟

سوالات بالا را که پاسخ بدهید می توانید از ریشه مشکل را رفع رجوع کنید و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

بعد از ان به سراغ مزاج شناسی بروید. به صورت کلی چهار مزاج داریم. بلغم، سودا، صفرا و دموی!

اگر به سراغ مزاج شناسی و تعدیل مزاج بروید تا حد بسیار زیادی قدم در این راه پیشرفت خواهید کرد. کافیست در گوگل شناسایی مزاج را سرچ و جستجو کنید تا مزاج خود را شناسایی کنید.

بسیاری از افراد طرفدار روش پزشکی-درمانی هستند. استفاده از داروها و قرص ها تاثیر بسیار زیادی دارد اما تا حد زیادی عواقب و هزینه دارد و عموما به صورت مقطعی درمان می کند.

خوب است بخوانید:  دانلود کارنامه قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان رشته های متفاوت در چند سال اخیر

غذا تاثیر بسیار زیادی دارد؛ قدم اول در انتخاب غذا این است که غذاهای سرد را حذف کنید. حذف غذاهای سرد تا حد زیادی در رفع سردی مزاج تاثیر دارد. اگر غذا در کنار دارودرمانی باشد بسیار تاثیر گذار است.

به عنوان مثال استفاده از داروی باه زنان که طب سنتی اسلامی(مقاله درمان سردمزاجی با طب اسلامی را بخوانید) ان را تبلیغ می کند در کنار اصلاح تغذیه و تعدیل مزاج تاثیر بسیار بالایی دارد که در پکیج به ان اشاره کردیم و بسیاری از افراد از ان نتیجه گرفته اند.

استفاده از دوغ، ماست، گوشت گاو و مرغ های هورمونی را تا حدی کم کنید البته در هر صورت بدن به ان ها نیاز دارد و نباید به صورت کامل ان را از تغذیه روزانه حذف کرد.

حذف کردن فست فود نیز تاثیر گذار است. از گوشت گوسفند، شیرتازه،عسل و زیتون استفاده کنید. بجای استفاده از روغن های سرخ کردنی از از روغن زیتون استفاده کنید هم در سلامت شما تاثیر مثبت دارد و هم برای درمان سردمزاجی خودتان یا همسرتان!

برنج را تا حد امکان کم کنید یا با شوید و زیره استفاده کنید در کنار ان استفاده از سبزی را فراموش نکنید.

بسیاری از کسانی که از پکیج استفاده کردند روش طب سوزنی را نیز امتحان کرده و بسیار پیشرفت کرده اند.

درمان سردی مزاج شدید؟

در هر صورت توصیه ای به شما دارم که در زندگی زناشوییتان بسیار پر کاربرد است. همسرتان را به چشم دوست و رفیق همیشگی خودتان ببینید و پله پله قدم هایی که بالا از تجربه خریداران به شما گفته ایم را انجام دهید و تا چندماه دیگر نتیجه شما را شگفت زده می کند.

خوب است بخوانید:  دانلود کارنامه قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان رشته های متفاوت در چند سال اخیر

درمان سردی مزاج را جدی بگیرید چراکه نتایج سردمزاجی در رابطه زناشویی بسیار زیاد است. رنظرات و کامنت هایتان را برای ما و دیگرانی که این مقاله را می خوانند به اشتراک بگذارید.

مطالعه بیشتر